torsdag den 1. maj 2014

Skrivning tips #2

Jeg er begyndy på at skrive mine ideer ned for en historie, ikke i stikord som jeg plejede at gøre, men som et helt kapitel, så hver gang jeg lige får en ide, der sker midt i historien og er et andet kapitel skriver jeg det ned som f.eks. Kapitel 5 og måske senere skriver jeg kapitel 8 Til aller sidst lægger jeg det hele sammen og gør så det giver en god menning og sammenhænging, skriver lidt mere på og whola så har jeg min historie! Dog det sidste har jeg ikke nået til endnu og mangler at skrive en del, har kun skrevet et kapitel og er igang med kapitel 1 og når jeg er færdig med at skrive dette indlæg skriver jeg lige et helt tredje kapitel da jeg fik den ide senere idag og har haft tid til at skrive den færdig inden i hovedet, selvom jeg har skrevet den i hovedet ender det aldrig med at det er det der kommer ud på papiret, men det syntes jeg dog er fint. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar